onsdag 10. desember 2014

ETTERLENGTET juleferie har ENDELIG kommet nå!

Hei alle sammen!
Nå er det evigheter siden jeg har skrevet her sist, merker jeg aldri kunne hatt blogging som en jobb for hadde vel bare blitt småkroner av det:P

Nå har det seg sånn at etter hvertfall 14 oppgaver/arbeidskrav der vi har hatt skriftlige oppgaver, lage film, fremlegg av barnebok/sakprosa og diverse andre oppgaver er det ENDELIG juleferie. Tror jeg aldri har gledet meg så mye til ferie som det jeg gjør akkurat nå. Føler meg litt som på bilde under her.
Jeg utrolig glad for at jeg tok dette årstudiumet, og her har læringskurven vært bratt fra første dag - til nå. Fra det å slite med å bokstavere navnet sitt til å kunne stå å forklare om hjelpemiddel-sentralen som er et ressurs- og kompetanse-senter, osv:)

Prøver å legge med filmene her, så kan de av dere som vil se dem ta en titt. Har lagt med stemmeklipp sånn at dere skal forstå hva jeg forteller dere om;)

Om 5 dager er jeg endelig hjemme hos min kjære mamma&pappa(+ de fantastiske kattene) og gjett om jeg skal få koblet av litt i julen. Ikke lange tiden etter det reiser jeg sammen med Miriam tilbake til Hammerfest og skal feire nyttårsaften der med henne, Ranveig og Kristoffer.:D
Dette blir en magisk jul, for etter mye som har skjedd denne høsten trenger en litt sliten Solveig å få koblet godt av. Selvom jeg må lese pensum siden vi sånn ca holder på med en gruppeoppgave så senere blir eksamen, kan jeg med god samvittighet ta meg noen fridager:)
Over og ut fra Trønderjenta;)


Ingen kommentarer: