søndag 11. desember 2011

Snart juleferie!

Snart er det juleferie, og da skal det bli godt å komme seg hjem for å være med familien og venner. Gleder meg masse til å se alle sammen igjen:D<3 OG til tirsdagen kommer storesøstra mi å besøker meg i trondheim. For hun har fått juleferie og har mange venner her oppe som hun vil besøke i samme slengen:D

På fredagen som var hadde vi klassefest/julebord hos meg og Kjersti.
De fleste var syke eller skulle jobbe, men vi ble vel rundt 13 stykker tror jeg:)
Var veldig koselig å være med folk fra klassen igjen, for midt oppi praksisen får vi ikke tid til å møte de andre noe særlig. Meste parten av tiden går til å være i barnehagen og så hjem for å jobbe med praksisrapporten:/

Angående fredagen så ble det en fin kveld og alle koste seg masse! :D En person koste seg kanskje litt for mye, men var bare morro det:P hehe...

Meg og min kjære søte Anette gikk en tur på rommet for ta bilder av oss, men ble nok bare grimaser på de fleste bildene. MEn vi var ganske søte på bildene, så her får du se et bilde under:P


Også har vi jo den søte katten som har kommet innom dette halvåret, men i det siste har vi ikke sett så mye til han. HAn har vært rundt her i 2 år  kost seg inne hos studenter som har latt han komme inn:)
Han lå på soffaen her i går, men plutselig var han borte, så jeg trodde han hadde gått. Men når jeg skulle på badet fikk jeg en liten overraskelse, for der lå han å koste seg i vasken:D

2 kommentarer:

Anette sa...

Søte jenter;)
Søt katt!
Morsom fest.
Du er gooood <3

Miriam Elisabeth ツ sa...

Herlig oppdatering :) Gleder meg til i mårra og til å ha ei uke sammen med min kjære lillesøster og hennes herlige samboer :D